Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

poniedziałek, 29 października 2012

GRANAT i od kuchni ;)

  Cześć dziewczyny!!!

  Zaczęło się, trzęsę się jak galareta, ciągle!!!! Wiecznie mi zimno, ręce i stopy jak lody... dlatego nie znoszę zimy... mimo, że w domu ciepło to ja i tak  się telepię jak g...o w trawie - jak to mój mąż mówi ;)
Czarownica w przedszkolu zrobiła furorę, jest mi tak miło, dziękuję Wam za Wasze komentarze, strasznie mnie duma rozpiera ;) Ach... się wzruszyłam ;) Cieszę się, że do mojego grona dołączyły nowe obserwatorki ;) Witam Was serdecznie!!!

Wracając do zabawy JESIEŃ W KOLORACH TĘCZY Home Sweet Home muszę nadrobić kolor granatowy!!!
Nie mam wiele granatowych rzeczy, prawie wcale, ale coś tam wynalazłam ;)

Uchwyty do szafki ;)


Lampka, która ułatwia mi wieczorne czytanie ;)
Jest atramentowa piękny klosz, ale zdjęcia zabijają jej naturalny kolor ;(




Jak już jesteśmy w kuchni to parę jej ujęć, nie jest to kuchnia moich marzeń, jest sprzed 10 lat za czasów kiedy mama tu mieszkała, ... ale bardzo funkcjonalna i spora, może z czasem wymienię sobie fronty na białe, obecnie są brzoskwiniowe a miały być waniliowe... wanilia bardziej by teraz pasowała do całego wnętrza, ale mama mnie nie słuchała kiedy jej  doradzałam  ;)

Ale mnie poniosło z tymi zdjęciami, otoczone futerkiem, tak zimowo.... niby biały puch ;)










Miłego wieczorku i do kliknięcia!!!!
Roza

20 komentarzy:

  1. Futerko pasuje do tego co się dzieje za oknem:)Piękne zdjęcia :)Pokaż więcej tej kuchni bo czuję niedosyt :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor ma klosz lampy, wow! Bardzo oryginalne zdjecia zpuchem zrobilas, brawo!
    usciski gorace dla rozgrzania przesylam

    OdpowiedzUsuń
  3. w Twojej kuchni panuje taki przytulny klimacik:P
    Ja nie wiem dlaczego tak jest,ale mimo tego ze cieszce sie na swieta i na ta chwile kiedy bedzie padal pierwszy snieg to przeklinam zime ile wlezie,mam te same objawy co Ty ciagle mi zimno!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo sympatyczne klomaty!! Dodatki całkowicie w moim guscie..
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia z sercem. Piękne uchwyty, cudowne. Mi się marzy kuchnia w greckim stylu ale na razie muszę niestety jeszcze trochę poczekać na spełnienie tego marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło u Ciebie, Roz:) A na rozgrzewkę zapraszam Cię, klasyczny zmarzluchu, na moje "rozgrzewajace candy"
    buźki
    m

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna lampa:)))
    Trzymaj się w ciepełku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. łączę się bólu też nie znoszę zimna i mam ten sam problem z marznięciem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też jest ciągle zimno, nie lubię takiej pogody. Masz śliczne drobiazgi w kuchni, lampa jest świetna, jak z biblioteki w amerykańskim filmie:)

    OdpowiedzUsuń

  10. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :) Jeszcze tylko przez 2 dni :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem zmarzliną, musimy jakoś przetrwać

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz niesamowite dodatki kuchenne, same śliczności! Uwielbiam takie drobiazgi, nadają charakteru!
    Ja też jestem strasznym zmarzlakiem, brrr!
    buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękny dzbanuszek. Ten uchwyt, klameczka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny uchwyt :) A mlecznik,cukiernica i pojemniki wszelkie -rewelacyjne :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  15. ale klimatycznie..az chce sie wprosic na kawkei ciasteczko
    Pozdrawiam i zapraszam do wzajemnej obserwacji
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful, Roza. Love the teacan and the others (I don`t knoww the word in english.)

    Thank you so much for your visits.

    Hugs from me

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ja również telepię się jak 100! galaret i nawet żelfix by mi nie pomógł. Zdjęcia cudowne kuchnia bajeczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka piękna ta lampka. boska.
    ja marznę zawsze, rękawiczki noszę okrągły rok w torebce, nigdy nie wiem kiedy się przydadzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. No futerko odjazd!Podobają mi się te dzbanuszki i pojemniczki.Ale furorę chyba robi najbardziej ten uchwyt, mam sielskie skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń