Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

poniedziałek, 22 października 2012

Co nowego

  Hej kochane!

  Nadchodzą zimne dni, jak tu przetrwać  zbliżającą się zimę, ja tak bardzo nie lubię mrozów brrrryyy - na samą myśl !!!! Jedyne co sprawia mi radość w okresie zimowym to czas zbliżających się świąt, uwielbiam dekorować dom, razem z dziewczynkami pieczemy ciasteczka dla św. Mikołaja ;) i kocham filmy świąteczne ;) No ale do świąt jeszcze mamy sporo czasu, więc jak żyć??? 

Mam swoje małe projekty domowe, które zajmują mi całe popołudnia... wieczorami  - lampka nalewki na rozgrzewkę ;) no i moje ukochane seriale POWRÓCIŁY!!!! Jak nie seriale to ciekawa książka, albo wypad do sąsiadki na babskie pogaduchy ;) Wszystko byleby mieć zajęcie!!! Pracy mi trzeba!

Co do małych projektów, to oprócz szycia, czasem wyskoczę na zakupy ;)
Wczoraj pół dnia spędziliśmy na wyborze baterii do umywalki i wanny, nie sądziłam że może być z tym tyle kłopotów, ceny są zawrotne, no ale udało się coś wybrać!!!!!  Co do koloru to chyba pójdę jednak w barwy jasne piaskowe, ecru, kremy... wgrałam sobie program duluxa, pomalowałam w komputerze łazienkę na moje typy i nie wygląda zbyt dobrze ;( Poza tym ten kolor na żywo nie jest brudnym różem tylko wrzosem ;( wszystko nie tak!!!! Więc dziś od nowa szukanie odpowiedniej barwy i rolety!

Na poprawę humoru, zakupiłam wieszaczek na ręczniki, teraz szukam uchwytu na papier toaletowy też coś w ten deseń:
Chcę nadać łazience troszkę klimatu,  by była w stylu retro, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)



Jakiś czas temu skusiłam się na zegar, tak mi się Wasze podobały, że mam i ja ;)




Wisi sobie w kuchni
 

Trzymajcie się kochane, dużo ciepła Wam życzę, zaglądajcie do mnie czasem i witam nowe osóbki!!!!
Buziaki
Roza

16 komentarzy:

  1. Zakupy-to co każda kobieta kocha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z szukaniem koloru :) Ja mam wiaderko farby, ale malować mi się nie chce w taki ponury dzień :) Piękny wieszak i zegar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię zakupy:). Świetny zegar i śliczna kuta półeczka:). Też mam kilka kutych drobiazgów i fajnie się sprawdzają!
    Buziaki, Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie wymyslilam zegar wielki, metalowy, do salonu. Musze tylko teraz znalesc taki w dobrej cenie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne zakupy,klimatyczne i w swietnym stylu,ciekawe jaka baterie wybralas,tez w stylu retro?,ja z zimy tez lubie najbardziej swieta,do swiat jakos zawsze leci,czas przygotowan i te sprawy,,,,,,,,,,po swietach niestety juz lipa ciagnie mi sie wszystko i ledwo zipie aby do wiosny ........buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam retro i nam odradzili, że się psuje, hałasuje itp... więc po namyśle wybrałam pośrednio ani nowoczesna ani do końca retro, ale po zamontowaniu prezentuje się całkiem ładnie i elegancko, tak myślę ;) Właśnie wróciłam z kolorem farby i roletką uffffff
      Buziaki

      Usuń
  6. ja też nie lubię zimna a zegar bajka :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie wybieranie, dobieranie.

    hehe, przeczytałam o świętach i zabrałam się za robienie gwiazdek na szydełku (a raczej za naukę robienia tychże gwiazdek :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegar bomba super, wieszaczki też urocze.Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  9. zegar bombowy!!!
    jestem ciekawa efektow w lazience:)
    pozdrawiam goraco!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zima faktycznie fuj!!! A wieszaczek i zegar świetne :)) Napewno zrobisz śliczną łazienkę :) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też tak mam,że czas odliczam do świąt, ale też zadaję sobie to pytanie"jak żyć" bo mi znowu na wszystko czasu brakuje, wracam po pracy i sił już na nic nie mam. Ale co tam byle do świąt hihihih

    OdpowiedzUsuń