Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

czwartek, 30 sierpnia 2012

Niciak

Witam Wszystkich,

     Miłość do staroci mam chyba po tacie, w jego domu jest tyle cudnych antyków, że nie mogę się napatrzeć za każdym razem jak go odwiedzam!!! Ma kolekcję pięknych zegarów... luster, obrazów i mebli... ach... ja tak naprawdę niewiele mam, ale o wszystko starannie dbam ;)
Na imieniny od taty dostałam niciak!!! Uroczy mebelek i ma wiele zastosowań, obecnie służy mi jako komódka na pierdoły i schowek na nici ;)
     Na zdjęciach widoczny jest też fotel, który wygląda jak tron ;)  Robiłam sobie przymiarkę jakie obicie dobrać do niego... to nie jest ostateczna wersja, poducha za wysoko... itp... to wersja "patrz i nie ruszaj" na razie dla kota, pod nim się na pewno  nie zawali hahaha!!!







mój kochany Oluś, od razu zajął sobie miejsce ;)

Niciak ma rozkładany blat, może służyć również jako stoli

moje bibeloty i rozpoczęta kolekcja Rosenthala

Niciak i złożony blat

Praktyczne przegródki
Pozdrawiam Was serdecznie i miłego dnia
Roza

6 komentarzy:

  1. Oh, I love that table. It`s beautiful.

    Have a great weekend

    Hugs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You! I love that table too!
      Great weekend to You too ;)

      Usuń
  2. Widziałam na żywo:) śliczny jest no a co do staroci...ponoc przedmioty mają duszę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tym niciaku, marzę o czymś takim. Narazie wylicytowałam starą szafeczkę nocną i czekam na kuriera:), dziękuję za odwiedziny na moim raczkującym blogu. Też będę się chwalić zdobyczami, bo wreszcie mam się z kim podzielić tą pasją:).
    Pozdrawiam cieplutko,
    Aniutka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To z niecierpliwością czekam na zdjęcia tej szafeczki ;) Tak - fajnie jest dzielić z kimś pasje do staroci ;)
      Pozdrawiam raz jeszcze!!!

      Usuń