Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

czwartek, 16 sierpnia 2012

Zrób to sam

Kiedy nadchodzi atak weny, trzeba to wykorzystać ;) więc szyję, przemalowuję coś, zdobię... odnawiam rzeczy, które potrzebują odnowy... nie jest to nie wiadomo co, ale takie drobne zmiany poprawiają mi samopoczucie i sprawiają, że mieszka mi się przyjemnie w moim domku!


ściany wydawały mi się smutne, ozdobiłam je takimi wzorami

pomalowałam szafkę na klucze i lampion




lampion wymagał drobnych poprawek



kilka warstw nowej farby i teraz może stać w salonie

czary mary i czarny lampion w biały się zamienił ;)
 
zgapiłam ;) i mam takie samo

jak biel to biel

muszę kupić sobie nowe krzesła, ale tymczasem uszyłam nowe pokrowce

koszyczki również przemalowałam na biało, ozdobiłam koronkami





doszyłam falbankę do pudła ;) moje pierwsze serduszka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz