Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

sobota, 25 sierpnia 2012

Inspiracje



    Witam Was w sobotę ;)

    Dziś troszkę o wnętrzach moich marzeń, jak tylko wybudujemy dom (za kilka lat ;) to na pewno skorzystam z tych zdjęć, będą bardzo pomocne ;) 

    Tylko spójrzcie...


Marzę o turkusowej sypialni

Co za cudne zasłony


zaczynam remont przedpokoju, podoba mi się połączenie bieli z niebieskim
a kominek, brak mi słów...
źródło
podobają mi się krzesła medaliony, z rafią lub bez są cudne, chcę takie 4!!!


Jeszcze raz udanego weekendu
Pozdrawiam 
Roza

4 komentarze:

  1. Sypialnia na drugim zdjęciu jest przepiękna :)Mogłabym w niej zamieszkać
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny, na pewno zjawię się u Ciebie ;) tak ta sypialnia jest boska ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam turkus, szczególnie w połączeniu z brązami i beżami. Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooow.... po pierwszych dwóch zdjęciach zastanawiam się czy jednak ta moja farba na ścianach nie lepiej aby okazała się niebieska... cudo! w planach miałam połączenie białego, szarego(czarnego) i odrobiny żółtego, ale chyba zakochałam się w białym, szarym(czarnym/brązie) i niebieskim!

    OdpowiedzUsuń