Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

środa, 12 grudnia 2012

Wyniki candy

  Witajcie kochane

  Dziś odbyło się  losowanie, użyłam do tego niezawodnej podwójnej maszyny losującej, która najpierw wszystko pięknie pomieszała a druga wylosowała :)

Udział w candy wzięło 89 dziewczyn, z czego bardzo się cieszę, wiele z Was dołączyło do grona moich obserwatorek za co bardzo Wam dziękuję!!!

Wkrótce przygotuję kolejne candy ;)


A podusia i aniołki pojadą do:




 która prowadzi cudnego bloga   http://baloska.blogspot.com/
 
Dziękuję za zaproszenie - nie darowałabym sobie przegapienia takich cukierasów:)

Gratuluję Ci serdecznie i proszę o maila, mam nadzieje, że podusia będzie Ci służyć, a aniołki zawisną na choince  ;)

Buziaki
Roza

21 komentarzy:

  1. no cóż, moge tylko pogratulować! co niniejszym czynię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję Balosce.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, bardzo się cieszę:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Może i mi kiedyś dopisze szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Baloski;) Dzieki za zabawe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę i gratulacje dla Baloski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Balosce cudeniek! Dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :))
    dzięki za zabawę - dziewczyny masz cudowne :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę :)) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla Baloski!!!! SZCZĘŚCIARA!!
    Kochana, a tobie dziękuję za zabawę:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. gatuluję wspaniałej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  12. i zapomniałam zapytać,jak się czują dziewczynki?lepiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki bez zmian, dalej zasmarkane i kaszlące ;( siedzą w domu, u mnie jak zaczynają chorować to do 3 tygodni nawet to może trwać ;(
      Dziękuję za troskę ;)
      Buziaki posyłam!!!

      Usuń
    2. a ja myślałam,że czterotygodniowe zapalenie oskrzeli u mojego synka to dużo(najgorsze antybiotyki,lekarz nie miał już z czego wybierać),tymczasem u Ciebie to wszystko w zdwojonej wersji.zdrowia życzę!

      Usuń
  13. gratulacje!
    dziękuję za miłą zabawę

    OdpowiedzUsuń
  14. Różyczko dziękuję Ci za zabawę. Mogę tylko ogromie żałować, że mnie to śliczne Candy ominęło, no bo jak tu nie żałować:) A Balosce tylko gratulować:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyni! I dzieki za zabawę:))
    buźki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń