Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

poniedziałek, 3 września 2012

Mini agrowczasy


              Witajcie,

    Weekendy to czas, który z reguły spędzamy poza domem, są to odwiedziny u rodziny, przyjaciół, spacery, czasem wybywamy troszkę dalej ;) Wczoraj odwiedziliśmy moja babcię... kocham jechać na wieś - tam odpoczywam, doładowuję akumulatory na całe kolejne tygodnie...  widoki  pól, kwiatów, pięknych domków z zadbanymi ogródkami działają na mnie iście kojąco ... 

     Dom babci to dom z duszą, tyle pięknych przedmiotów, ciężko oderwać wzrok... zrobiłam kilka zdjęć zegarów...






moje dziewczynki, lubią bawić się w śpiącą królewnę ;)

piękne okolice


pogoń za królikiem, babcia ma nowego lokatora na podwórku,




wejście do tajemniczego ogrodu, wielka ściana z choinek prowadzi do miejsca, gdzie zapominam o całym świecie ;)

cudne krzewy, miękka trawka i prawdziwy odpoczynek




Do kliknięcia
Roza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz