Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Zmiany, dziś szafka pod tv

Od jakiegoś czasu reorganizuje salon, jestem z siebie taka dumna, sama przemalowałam ściany, poszyłam nowe nakrycia, wyrzuciłam niepasujące  komody i mebelki, zastąpiłam je innymi... salon nabiera rumieńców, jest inny, przytulny i taki mój... wiele inspiracji przyniosły mi Wasze blogi ;) tchnęłam nowe życie w stare przedmioty, które wyglądały albo paskudnie, albo mi się znudziły, czasem wystarczy pędzel, farba jakiś pomysł ...ale wy to już wiecie ;) Wciąż mam dużo do zrobienie, choć to jest akurat pocieszające, bo ja kocham zmiany!!!!



brakowało mi szafki pod tv, nagle mnie olśniło... stary stół ze strychu, pasował by idealnie

trzeba go było wyszorować, pomalować

maznąć kilka dekorów

przymocować uchwyt i gotowe, wyszła całkiem fajna szafka pod tv

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz