Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

niedziela, 24 lutego 2013

Budda

Witajcie w niedzielny poranek!!!!

Odwilż - hura!!! 
Jadę zaraz do babci na wieś ;)
Wstałam raniutko, co u mnie jest dziwactwem przy niedzieli, bo ja z natury śpioch ;) Ale za to jaki  długi dzień  będzie ;)

Wczoraj udana sobota, nabyłam głowę buddy - od dłuższego czasu chciałam ją mieć i te co  widziałam nie przypadły mi do gustu, aż tu nagle dostrzegłam ją ;) jest taka jak chciałam, może stać i wisieć  ;) Dla mnie to walor estetyczny.

Oto ona ;)







Miłej niedzieli kochane!!!!!

Lecę szykować familię i w drogę ;)

Wpadnę do Was wieczorkiem (moją ulubioną porą;)

Roza

30 komentarzy:

  1. :) głowa bardzo ciekawa chociaż nie "mój styl" hihi ale generalnie orient jako taki jest dla mnie wielce fascynujacy a ty... przy takiej prawie egzotycznej urodzie hahaha kto tam wie gdzie siegaja korzenie praprzodków a jeszcze sie okaze ze ciagoty iscie uzasadnione :* pozdrawiam serdenie i miłej niedzieli zycze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz piękniej u Ciebie. Ogarniam wzrokiem tło fotek i niezwykle mi się podoba. Świetne książki, bardzo fajnie się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Budda stoi na książkach... a Ty wiesz jak ja lubię czytać. Fajne te booksy ?
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne, jak dla mnie lekkie i o upadłych i nieśmiertelnych ;) Jeśli Saga Zmierz przypadła Ci do gustu to i to powinno sie podobać ;)
      Buziaczki

      Usuń
  4. duzy budda!!! :o)
    ciekawe , gdzei znajdzie swoje miejsce???
    milej niedzieli
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie stać na stoliczku (nowym) tylko jeszcze stoliczka nie mam ;) ale ważne że Budda juz jest ;)

      Usuń
  5. wyglada jak z czarnego kamienia, bardzo autentycznie!!!
    milej niedzieli u babci
    :O)
    a.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny taki styl jest modny zawsze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka ozdoba to nie moje klimaty ale cieszę się razem z Tobą że znalazłaś to czego od dawna szukałaś:) Życzę udanego wyjazdu do babci, pozdrawiam Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, gdzie upolowałaś? Fajowa ozdoba, będzie pięknie u Ciebie wyglądać:). A ja dziś buszowałam na Olimpii w Warszawie i przytargałam trochę starych sztućców:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tk maxx, który uwielbiam bardzo bardzo ;) Oj ciekawa jestem tych sztućców ;)

      Usuń
  9. Oo jak mnie dawno nie było u Ciebie, nareszcie mam chwilkę. Budda to kompletnie nie moja broszka, poza jogą nie kręcą mnie te orientalne rzeczy, ale cieszę się że znalazłaś coś co chciałaś znaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrafinowana dekoracja.... i bardzo wyrazista:-)
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest sporych rozmiarów i fantastycznie wpisuje sie w klimat Twojego domu....gdzie będzie stac ostatecznie? Masz juz na nią miejsce przeznaczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie czekam na większy stoliczek kawowy, na początku chcę się nią bardzo nacieszyć więc będzie stać właśnie na nim, a potem kto wie ;)

      Usuń
  12. ciekawe gdzie ją postawisz/powiesisz?
    ale masz ładna różową poduche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tą okrągłą sama uszyłam - aż w to nie wierzę ;)

      Usuń
  13. Głowa bardzo fajna;) Ja miałam pięknego Buddę, stał u mnie w łazience i długo nie postał:)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. w takim razie wspanialego wypoczynku zycze:P

    OdpowiedzUsuń
  15. udanego wypoczynku :)
    ja się takich głów boje :))) wiem że to śmieszne ale serio piszę :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane wypadu na wieś:D
    Świetna ta głowa buddy! Bardzo fajnie się u ciebie w domku prezentuje!
    Buziaki:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetny zakup w stylu orientalnym.
    Miłego tygodnia.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super - też poluję - mnie się podoba taki jak w home my place - drewniany... kremowy ceramiczny jest w Home&You ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna głowa:D A gdzie masz zamiar ją ulokować? bardzo jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sietna, mądra głowa:) Uwielbiam Twoje sciany!

    OdpowiedzUsuń
  21. a widzisz, też nabyłam Buddę, tyle że 2 złote głowy w formie świecznika (na tealighty) i palę je sobie, wygląda to nieco jak ołtarzyk, choć nie o to mi chodziło:)

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  22. Noo... bardzo klimatyczna głowa ;) Jak i całe mieszkanie... :)

    OdpowiedzUsuń