Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

sobota, 10 maja 2014

W transie...

Dobry wieczór,

Pogoda nas nie rozpieszcza, "...ciągle pada, asfalt ulic jest dziś śliski jak brzuch ryby..." ale znalazłam sobie sposób by przebrnąć przez pluchę,  ha i nie chwytam kropli deszczu i nie moknę  ;) SZYJĘ... o ile to szyciem można nazwać, raczej zmagam się z moją starowinką kochaną ;)Dawno nie miałam takiej weny - jakbym w jakimś transie była... spokojnie, bez nerwów i szarpania się z nićmi hihihi..

Moje wypociny...

Sztywnik:
Wiecie co, może i nie jest idealny, ale sama skroiłam i starałam się jak mogłam by równo było ;) W oknie kuchennym też zawisł sztywnik zupełnie  inny - nie wyszedł tak jak ten tu, ale znacznie gorzej ;( bo pierwszy, teraz już mądrzejsza jestem ;) ...szykują się poprawki... 


 Za oknem widać pewien dach... mój dach ;) ale to inna historia... na dłuższy post!











Pozostając w temacie korytarza ,Monia (moja bratnia dusza) wynalazła dla mnie taki piękny wieszak hurrra  ;)


No i udało mi się znaleźć przeznaczenie dla parawanu - w końcu - wieszak na kapelusze, które walały się po całym domu ;) - teraz i one maja swój stały kąt (haczyki pożyczyłam od zielnika kuchennego) !!!!


Sukienki:
Uszyłam sobie jeszcze sukienki na krzesła, bo zawsze jakieś wydatki i wciąż nie starcza na nową tapicerkę.





To jeszcze nie koniec moich zmagań szyciowych ...  pokażę innym razem!!!

Dobrej nocy i spokojnej niedzieli Wam życzę!!!

Roza

21 komentarzy:

  1. ten parawan, ach. uwaga szycie wciąga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, podziwiam twój talent:):):):) Wieszaczek bardzo ładniutki i stylowy!!!!!
    W ogóle u Ciebie jak zwykle pięknie:):):)
    Ściskam i buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  3. a co to za dach???? nowe sie szykuje???? wieszaczek cudny i cala reszta tez, za szycie podziwiam Cie Rozyczko- ja nawet nie umiem poslugiawac sie maszyna...szyj dalej -a z kazda uszyta sztuka dojdziesz do wiekszej wprawy ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodatki masz królewskie wręcz :))
    Miłej niedzielki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, te sukienki na krzesła są wspaniałe! Twoje pomysłowość i gust jak zwykle zachwycają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez pogoda paskudna od tygodni. Za to Ty możesz nacieszyc sie swoim pieknym wnetrzem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sufit wygląda pięknie! o ile o suficie można tak powiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak być w transie.super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne szyjątka powstały. U mnie niestety pogoda też nie rozpieszcza. Od 3 dni co chwilę pada i jest dość zimno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki są świetne! Bardzo mi się podobają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. piekonosci!!!

    www.malachitt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia w sukienkach na krzesłach...........cudne są!!!!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały parawan, tylko pozazdrościć.
    Oj dawno nic nie szyłam, więc weny też zazdroszczę.
    Cudne te Twoje wnętrza.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. uszycie czegokolwiek równo graniczy z cudem,tym bardziej Cie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba ta Twoja dekoracja w szybkach drzwi i okna no i oczywiście sukienki na krzesełka, bo tez za mną chodzą, ale krzesła masz takie ładne,że az szkoda przykrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Magdaleno ;) Blog jest poprostu swietny calkowicie TWOJ. Przeczytalam od deski do deski. Przez chwile poczulam jakbym do was wpadla w odwiedziny :) Pozdrowiona i buziaki dla calej waszej rodzinki Aska Roz . Teskinimy .....

    OdpowiedzUsuń
  17. zapraszam po odbiór wyróżnienia
    lena

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło ślicznie, pasuje do wnętrza. Wielkie brawa.
    Pięknie jest u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie mieszkasz :) Bardzo mi się podoba styl gustawiański, a on emanuje z twoich wnętrz :) Cudowny stoli, krzesła i lampka w salonie. Pięknie, stylowo i efektownie :) Ja również na swoim blogu pisałam troszkę o stylu gustawiańskim. Pozdrawiam ciepło i zapraszam Cię do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypadkowo trafiłam na bloga, ale bardzo chętnie zostanę stałym gościem:)

    OdpowiedzUsuń