Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

poniedziałek, 26 maja 2014

A może babeczkę????

Hej, hej!!!

Zdecydowanie za długie przerwy robię w postach...

Tyle zajęć - same wiecie jak to jest... do tego piękna pogoda o i nie ma siedzenia w domu ;)

Dzieciaki wiecznie przed domem, a to sobie zrobiliśmy weekend w środku tygodnia i pojechaliśmy na parę dni nad jezioro, a to na wieś do babci..
a to były cyrki z uszami mojej Blanci... krew się lała... mówię Wam... jak nie urok to sraczka ... także czekają nas Kajetany w październiku  ;( bo tutejsze szpitale zawiodły na całej linii !!!!!!!

Zawsze coś się dzieje ...  nie ma nudy ;) Ospa w szkole panuje, czekam na wylęg ... i już się boję... bo mamy tyle wizyt poumawianych w czerwcu i wyjazd na wakacje... ach...

Z przyjemniejszych wydarzeń:

Szyłam, szyłam i szyłam... mam frędzli całą moc ;) pokażę wkrótce ;)

W międzyczasie świętowaliśmy naszą kolejną rocznicę ślubu ;) zrobiliśmy sobie z tej okazji piękny prezent, na który czekamy niecierpliwie... wyglądam kuriera ...
 
No i zaraz mam imieninki, a prezentowane pufy to prezent od mojej kochanej mamity (czyt. mamy ;)

 Zapraszam









I jak???
Mogą być te pufki co nie? 
Jedna mniejsza i mieści się pod większą ;)





Mój kochany mąż obramował mi przestrzeń nad kominkiem ;)




Pewnie już Wam obrzydł ten mój salonik, ale ja tak bardzo lubię go fotografować hihihi



Pan kot i jego taras widokowy ;)


O i taka szkatuła na różności od taty - wyprosiłam ;) ...







To tyle, nie będę Was zamęczać już dziś ;)

Bardzo serdecznie witam nowe obserwatorki, rozgośćcie się kochane!!!!!!!!!!!!!!!

Przepraszam, że tak późno poodpisywałam na zapytania... 

Spokojnego wieczoru!!!!!!!!!!

Wasza 
Roza

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie tak.. sa prześliczne:) Cudny prezent od mamy!!!
    Jak zwykle u ciebie kochana prześlicznie, a babeczki powaliły mnie na kolana!!!
    Buziaczki ślę i wpadaj częściej do blogowego swiata!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, babeczki to oczywiscie nie moje dzieło, kupione - ale są świetne co nie;)

      Usuń
  2. Piękny ten Twój salon:), super prezent od mamusi:)))i ta szkatułka wyproszona od taty też super:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczko twojego domu nigdy za wiele ! on jest magiczny ............buziol

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale klimatycznie, jak zawsze, cudnie wprost.
    Fajne pufki, taca i cała reszta :-)
    Pozdrowionka i dużo zdrówka co by czerwcowe plany się powiodły

    OdpowiedzUsuń

  5. PIEKNIE; NIE MAM SLOW- CZARODZIEJKO!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale smakowicie wyglądają te babeczki mniam:)))
    Pufki bardzo ładne - takie uniwersalne i eleganckie.
    Piękny prezent mama zrobiła.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pufy są śliczne i bardzo pasują. Ależ pięknie u Ciebie jest. Życzę Wam udanego dalszego życia, spełnienia wspólnych marzeń a z okazji zbliżających się imienin samych słodkich dni i takich pięknych jak te muffinki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za życzenia i te miłe słowa!!!

      Usuń
  8. Kociak jest najlepszy:) ale z niego akrobata:) Pufy są bardzo ładne! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. pufki genialne a babeczki wyglądają apetycznie :) sama radość:)
    i zdrowia życzę!!będzie ok!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj dawno mnie u Ciebie nie było...ale widzę jak zawsze nienaganna prostota i smak...pufki genialne, pasują idealnie, ale jestem ciekawa Twoich frędzli...
    Dużo zdrówka dla całej Waszej Rodzinki:) Aga z Różanej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początek to imieninowego spełnienia marzeń :) A tego Twojego salonu nie można mieć dość :) Za każdym razem jak go widzę to mam ochotę spakować walizki i się do Ciebie wprowadzić ;))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jednym słowem, wesoło u Was:-)
    Pufki są rewelacyjne!!!
    A tak przy okazji-z okazji rocznicy wszystkiego naj naj naj!!!!
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, grunt że coś się dzieje i nudy nie ma :)))
    Wszystkiego najwspanialszego dla Was i wiele miłości z okazji Waszej rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pufki są cudowne, takie delikatne, ale z pazurem:) Co do Twojego salonu, to pokazuj, pokazuj, bo z przyjemnością się go ogląda:) Przestrzeń nad kominkiem zdecydowanie bardziej mi się teraz podoba, jest taka uporządkowana - super!!!!! pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam mogę na okrągło oglądać Twój salon.....za każdym razem odkrywam coś nowego:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ściana kominkowa coraz efektowniejsza, pufy świetnie pasują do saloniku no i fajną kasetkę masz od taty:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba już wiesz,ze uwielbiam Twój salon !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poproszę!

    Twoja kraina nabrała niesamowitych barw!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo przypadły mi do gustu te pufy :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń