Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

sobota, 31 maja 2014

Frędzle tu i tam...

Dzień doberek ;)

Jak mija Wam sobota????

Ja właśnie uporałam się z porządkami domowymi... segregowałyśmy z dziewczynkami w szafkach - ludu... cały wór - niepotrzebnych rzeczy idzie na śmieci... po takim odgruzowaniu aż lżej ;)

Po ostatniej wenie i transie... mam dom we frędzlach ;) i dobrze mi z nimi ;)










Jutro dzień naszych pociech ... planujecie jakieś atrakcje???? 
U nas wszystko od pogody zależne ;( oby było słonecznie!!!!!!!!!!

Zapodam sobie kawkę i idę do ogrodu... chwasty bójcie się ;)

Pięknych dni Wam życzę!!!

Roza

19 komentarzy:

  1. ofrędzlowałaś się na maksa;) Ale pasują te frędzle jak najbardziej:)
    U nas niestety jutro ciężki i pracowity dzień, więc siłą rzeczy Kornelka jego część będzie musiała spędzić u pradziadków:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że pogoda będzie jutro ładna. My jedziemy z dziećmi do teściów. Dziadkowie coś przygotowali. Wybieramy się też do zoo, ale później, 1 czerwca będą na pewno straszne tłumy, więc nie ma co nawet jechać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Frędzle fajna rzecz. Mnie zaskoczył ręcznik z frędzlami. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zafrędzlowanie wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem fanka fredzli-fredzle zawsze i wszedzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te frędzeli daja mnóstwo szyku :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak slicznie u Ciebie :-D :-D Fredzelki prezetuja sie uroczo :-)

    Ja jutro zabieram mojego malucha do kina.. na listonosza Pata :-) ale nie z okazji dnia dziecka.. tylko tak jakos wyszlo :p W dzisiejszych czasach dzieciaki maja dzien dziecka prawie kazdego dnia :p Ja bedac mala czekalam na ten dzien jak na urodziny czy gwiazdke..Pierwszego czerwca co roku moja mama zabierala mnie i moje rodzenstwo do wesolego miasteczka i do zoo :-D Z usmiechem na twarzy wspominam to do dzis..

    Milego wieczoru zycze i slonecznej niedzieli :-D Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię frędzle i bardzo mi się podobają.
    Pięknie u Ciebie kochana.miłęj i słonecznej niedzieli
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. frędzle cudnie się wkomponowały u Ciebie :-)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  10. To kompletnie nie moje klimaty ale uwielbiam twoje wnętrza :) Za każdym razem czymś mnie zaskakujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne te frędzelki !!!!
    Koniecznie dzisiaj na wesołe miasteczko !!!!! słodkich dni z okazji dzisiejszego święta !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie przepadałam za takimi gadżetami, jednak te Twoje mnie przekonują.
    Cudnie się prezentują w Twoim pięknym gniazdku :-)
    Pozdrowionka cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobiły firanki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te frędzle wyglądają świetnie, a ja tylko koraliki doszywam, muszę wypatrzyc takie białe albo kremowe i coś zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądają:),
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, ależ jesteś pracowita:) buziaczki aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to dopracowałaś :) Jest idealnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. dopieszczone w każdym calu :)
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądam, podziwiam i wzdycham tak ślicznie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń