Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

piątek, 31 stycznia 2014

Mora

Witajcie Kochane!!!!

Wpadam na chwilkę... muszę się pochwalić... okropna chwalipięta ze mnie... ale ciężko ukrywać takie emocje ;)

Przesyłka doszła!!!

Jest - moja MORA!!!!
Piękna, idealna.... 
Ach zobaczcie same!!!





Kot był święcie przekonany, że to jego nowa dziupla ;)


I dumnie wyglądał przez okienko ;)









Jutro ślub... moje dziewczynki podekscytowane, będą dziś spały w papilotach ;) chcą pięknie wyglądać...no i będą  podawać obrączki ;)

Miłego weekendu!!!
Ps. Dziękuję Wam za wszystkie słowa, które zostawiacie pod postami, że zaglądacie do mnie, pamiętacie!!!!

Całusy

Roza


37 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaaale nabytek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fiuuuuu, fiuuuuuu!
    Bądź z siebie dumna.... Jest naprawdę co zazdrościć... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękny zegar i do tego z prawdziwą żywą duszą,czyli kotem:))Super legowisko sobie znalazł,,,chyba nie będziesz go wyganiać,,,?Udanej imprezki na jutro życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wyganiam, kot ma najwięcej przywilejów w naszym domu ;)

      Usuń
  3. o rany jak ja Ci go zazdroszczę!!!! cudowny szybko i pisz gdzie go dostałaś:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Martuś ja na allegro zamówiłam to jest mora - belldeco a firma to Manufaktura klimatu. Dzięki i ściskam mocno!

      Usuń
  4. Piękny nabytek :) Dla mnie to szczyt marzeń :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamuniu jakie cudo!!!!,bardzo lubie twoj dom i meble pieknie wszytko dobierasz i urzadzasz:P

    OdpowiedzUsuń
  6. szczeka mi opadla po prostu!!!!wlasnie zbieram z podlogi:-)CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo!
    Piękny zegar!

    "Moja kraina" też nabiera barw po remoncie. ;-) Nawet miałam zatytułować wpis o tym tak, jak Twój blog się zwie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie ;) trzeba było nazwać ;)
      Dziękuję i buziaki posyłam!!!

      Usuń
  8. piękny zegar!!! a i kociakowi się podoba :D

    pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasz kociak jest świetny! I jak się od razu zadomowił:) A zegar jest wspaniały, zazdroszczę:) A wiesz moja Mama też kupiła ostatnio zegar mora, ale ona ma antyk z całym osprzętem do wybijania godziny i tak dalej. Ale Twój i tak bardziej mi się podoba! Pozdrawiam i życzę udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mój tato szukał starej mory dla mnie ale pewnie nie mogłabym go na biało maznąć, dlatego postawiłam na belldeco ... ale ciekawa jestem mory Twojej mamy - pstryknij fotkę plisss!!!

      Usuń
  10. Piekna mora, mnie sie bardzo podoba ten zegar- jego przepiekny i kobiecy ksztalt(ja kocham prawie wszystko co szwedzkie od ABBY po IKEA no i More tez) :D Rozyczko pieknej uroczystosci zycze Wam i Princessom ♥♥♥ buziaki
    a.

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał, widzę, że domek dla niebieściaka zakupiłaś ;), no ma kociak pałac ;) a tak szczerze to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudo....piękny zegar....i tak super wpasował się w Twój klimat:) Udanej zabawy życzę i pozdrawiam Basia
    PS kociak w dziupli bardzo mnie rozbawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zegar jest przecudny , dech zapiera, a kot dodaje uroku jak to koty są wszędzie (mam dwa i wiem coś o tym), pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny...zwłaszcza w wersji z kotem hihi :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita zdobycz.
    Cudna sesja z modelem :-)
    Udanej imprezy, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Chwal się jak najczęściej:-)jestem pod wrażeniem,a Twój pupil to mnie rozbroił:-)udanej zabawy!
    pozdrawiam
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny jest ten zegar , widywałam takie na zagranicznych blogach ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdoszczę. Już od jakiegoś czasu marzę o takim. U Ciebie wygląda pięknie.
    Pozdrawiam i życzę świetnej zabawy na weslu.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny zegar.
    miłej zabawy wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW.... Kochana jest prześliczny, chwal się chwal, bo masz czym:):):):):):) Ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę, ale pozytywnie:) CUDO:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny:) Fotki z kociakiem w srodku genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zegar wygląda pięknie i dostojnie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Serce zadrżało z wrażenia. Cudny, piękny to za mało żeby określić ten zegar.

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam! Trafiłam za zegarem Mora :) CUDOWNY!!! Ja od kilku lat przymierzam się do zakupu, kiedyś na pewno stanie w moim domu :) Najpierw polowałam na szwedzki oryginał, ale ceny powalają, no i stan pozostawiał zawsze wiele do życzenia a te repliki belldeco są cudne, zwłaszcza Twój mnie przekonał! Będę zaglądać, pozdrawiam cieplutko!!! I zapraszam do siebie: bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń