Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

czwartek, 22 grudnia 2016

Wesołych Świąt!!!!!!!!!!!!

Witajcie moi Kochani!!!!!

Wpadam do Was z życzeniami, bo święta już tuż tuż....

Wszystkiego najlepszego, spokojnych, zdrowych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia Wam życzę!!!! Niech zawitają do Was spokój, magia, miłość, radość i zagoszczą na długo!!!!


Te siwe choineczki zrobiłam sobie z wyciorów do butelek, spotkałam tyle pięknych aranżacji w internecie, że musiała popsuć swoje dwie szczoty - uwielbiam te choinki, są takie inne, nietypowe...;)Samochodzik (syrenka) dostałam od koleżanki z pracy - ma dwóch synów, więc rozumiecie  ;)
 











A kiedy już popsułam te szczoty to potem znalazłam w pepco o taką choinę - dacie wiarę????? ;) Też jest śliczna ... 






No i wreszcie moja dama ;)








 Jeszcze raz samych szczęśliwości
Wasza Roza

4 komentarze:

  1. Tobie również życzę wszystkiego dobrego, zdrowych i spokojnych Świąt w gronie najbliższych.
    lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie przyozdobiony kominek!
    Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia Kasiu!
    Ze spokojem w sercu i pokojem na świecie... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo i również życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bajkowo u Ciebie:)jak w pałacu Królowej Śniegu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń