Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

sobota, 3 stycznia 2015

Prezenty...

Hej, hej...

Święta są już tylko wspomnieniem ... 

Właśnie rozebraliśmy choinkę, bo strasznie się sypała... 
Igły zebrał odkurzacz, reszta ozdób wciąż dekoruje mój dom... tylko pani zielona musiała zniknąć ;( szkoda... wytrzymała dwa tygodnie...
mój kot szalał z bombkami - a to chował się w pudłach ... ten to zawsze ma frajdę jak w domu się coś dzieje ;)

Pokażę Wam kilka prezentów jakie zorganizowałam dla najbliższych (to znaczy jakie Św. Mikołaj zostawił pod naszą choinką) ... pochwalę się też prezentami jakie dostałam ja ;)

***
W pewnym sklepiku zupełnie przez przypadek dostrzegłam ten mały kabaret... z chęcią i sobie bym taki sprezentowała - ale niestety  to był ostatni ;(




Platerowana patera na cukierki dla mojej mamy ... 



  Dla innych - koszyczki na drobiazgi...jeden zorganizowałam też dla nas na czapki...


***
Ja zaś dostałam piękne poszewki na poduchy





Obdarowana zostałam również ślicznym młynkiem...







 Świeczki w pięknym kolorze ;) skąd ten Mikołaj wiedział, że w 2015 roku będę szaleć za takim różem ;)







Nie uwierzycie - wiedział nawet o torebce moich marzeń ;)


***
Ostatnie wspomnienie naszego drzewka...




A tu mój ciekawski zwierzak ;)




W ostatnim czasie zasypałam Was postami - nie wiem kiedy teraz coś skrobnę... ale obiecuję wpadać częściej ;)

Trzymajcie się

Roza

21 komentarzy:

  1. To sa prezenty z klasa:-) Rozyczko, duzo dobrych chwil w nowym roku, zdrowka I pomyslnosci wszelakiej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty. I dostałaś , i kupiłaś !! Bajecznie u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozo! Jaką masz piękną konsolę pod lustrem, nie widziałam jej wcześniej. Cudne prezenty. Życzę Tobie i Twojej rodzince wszystkiego najlepszego w 2015 roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne, ale Kot i krzesło mnie urzekają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty!

    I pięknie w domu u Ciebie! No i kota masz pięknego. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka. Nadszedł czas do rozbierania, trochę mi jej szkoda bo trzyma się wyjątkowo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie prezenty sama bym chciała... Masz cudowny dom, zawsze z chęcią zaglądam, napatrzeć oczy :) Zaciekawił mnie blat stołu w jadalni- czy był robiony rozcieńczoną farbą i przetarty czy jakoś inaczej? Będę wdzięczna za odpowiedź ;)
    Pozdrawiam z Bajkowego Dworku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ!
      Blat woskowałam, potem nadmiar ścierałam aby tylko w porach drewna został ;)

      Usuń
    2. Tak też myślałam, do tego blat musi być drewniany, a najlepiej dębowy, taki ma najwięcej porów, w ktore można wetrzeć biały wosk. Przecudnie Ci wyszedł!!!!

      Usuń
  8. Najważniejsze, że wszyscy z prezentów zadowoleni :) Moja choinka też się strasznie sypie ale dałam jej czas do środy max!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie u Ciebie.
    Kabaret, róż, krzesło i kot dla mnie the best :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty:) A Kiciuś uroczy:) Wszystkiego dobrego aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenty! Bardzo mi się podoba koszyczek! Jest super!!!!
    Kochana, czekamy na ciebie i twoje posty!!!
    milutkiej niedzieli
    p.s. Torebka jest przecudna!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mikołaj się sprawił!:)) Cudne prezenty:)
    U mnie choinka sztuczna właśnie dlatego ,że lubię jak długo stoi :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne prezenty. poduszki bardzo eleganckie dostałaś. ale torebka tym razem najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana dostałaś śliczną torebkę i te świeczki... rozpływam się. Mamie kupiłaś fantastyczne prezenty! U Ciebie jak zwykle pięknie jest - przejrzałam wszystkie zdjątka świąteczne :-).Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne prezenty,zwłaszcza poduchy i młynek.Z Mikołajami tak już jest,wiedzą,o czy marzymy nawet bez pisania do nich listów:-)
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Roza and Happy New Year.
    Beautiful gifts, my friend.
    Hugs from here

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, zupełnie przypadkiem do Ciebie trafiłam, szperając w google w poszukiwaniu klasycznej prowansji. Weszła, rzuciłam okiem i musiałam przejrzeć całość i muszę stwierdzić, że mi się podoba, więc zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Różyczko gdzie się podziałaś?:) WPADAM I ŻYCZĘ: Wesołego Alleluja! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  19. zakochałam się w tych zdjęciach!

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń