Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

piątek, 10 sierpnia 2012

Światło


Uwielbiam światło, może to być płomień świecy, lampa.... nie ma znaczenia, byle by rozświetlać życie;) przez mojego kota Orka latem trzeba niestety siedzieć po ciemku, bo mój kot poluje na muchy;) a wiadomo, że do światła lecą wszystkie owady;) całe szczęście dni o tej porze roku są troszkę dłuższe ...






Szkoda, że nie zrobiłam zdjęcia tej lampie przed...była nijaka, drewniana nóżka, klosz jasny beż, ale i tak ją jeszcze dopieściłam

Ostateczna wersja wygląda tak ;)

Moje ulubione świeczniki

Teraz są białe

Każdy z nas pewnie pamięta te gliniane lampy ze szklanym kloszem, niby lampa naftowa, przemalowałam, kupiłam nowy klosz i prezentuje się cudnie (co ten pilot tam robi? ;)

i moja duma, lampa empiryczna... stara ale jaka piękna, planuję kupić nowy klosz




1 komentarz: