Mój kawałek nieba na ziemi... blog o moich domowych rewolucjach

wtorek, 28 sierpnia 2012

Powroty ...



  


  Witam Was we wtorkowy wieczór ,

 
   

   Czas wakacyjny to czas na walizkach, ostatnio tylko piorę, prasuje, pakuję i rozpakowuję ;) Ale nie narzekam, cieszę się naszymi podróżami, mimo że nie są odległe, to miło jest odwiedzić rodzinę, która mieszka 500 km stąd ... Dziś wróciliśmy z Łodzi... Bardzo udany czas!!! 

   Łódź - mam sentyment do tego miasta choćby dlatego, że tam nabyłam swoja sukienkę ślubną ;), uwielbiam  MANUFAKTURĘ, cudne miejsca, przytulne kafejki i restauracje... 
no i IKEA ;)
Troszkę się obkupiłam, kilka drobiazgów a ile radość!!!! Całe mnóstwo!!!



wynalazłam to w sklepie ze starociami


cudne doniczki z Ikei

świecznik, moja miłość od pierwszego wejrzenia






kolejny świecznik



Przepraszam za jakość zdjęć, już ciemno na dworze i źle się pstryka fotki!!!

Pozdrawiam Was i miłego wieczoru życzę
Roza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz